Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

Volg DHN op Sociale Media

Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize


Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize

Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

Werkt u met cliënten met een geestelijke stoornis. Volg 24 januari de 2-daagse training omgaan met onvrede van GGZ cliënten

16 augustus 2018

Voor wie? 
Deze training is voor iedereen in elke sector van de (geestelijke) gezondheidszorg die te maken kan krijgen met onvrede van een cliënt met een geestelijke stoornis. Hierbij kan onder andere gedacht worden aan: klachtenfunctionarissen, patiëntenvertrouwenspersonen, cliëntvertrouwenspersonen, leden van de klachtencommissie/geschillencommissie, kwaliteitsfunctionarissen, zorgmedewerkers, beleidsadviseurs en managers.

 

Doel van de training:
Omgaan met onvrede van een cliënt in de geestelijke gezondheidszorg (GGZ) heeft doorgaans een eigen en bijzondere dynamiek. Hoe gaat u op constructieve wijze om met een klacht van een cliënt met een geestelijke stoornis?Een belangrijke actor bij klachtafhandeling in de GGZ is de patiëntenvertrouwenspersoon (pvp) en in VG-sector de cliëntvertrouwenspersoon (cvp). Interactie met deze functionaris is onontbeerlijk. Hoe concreet vorm te geven aan samenwerking met deze functionaris? Wat zijn de gemeenschappelijke- en uiteenlopende uitgangspunten bij klachtafhandeling van pvp/cvp en klachtenfunctionaris? Wat is het perspectief van de pvp/cvp? Welke formele gedragsregels gelden er voor de pvp/cvp?

 

Deze training heeft tot doel een antwoord te zoeken en te geven op bovenstaande vragen. U verkrijgt kennis en vaardigheden op het gebied van wet- en regelgeving en gesprekstechnieken teneinde adequaat en cliëntgericht om te kunnen gaan met onvrede. Dit alles om tot een optimale oplossing van de kwestie te kunnen komen.

 

Meer informatie:
De 2 daagse training “Omgaan met onvrede van GGZ-cliënten” wordt door de Quasir Academy georganiseerd op 24 januari en 7 februari 2019. (het volledige trainingsprogramma is terug te vinden op de website van Quasir)

 

 

U kunt HIER meer informatie over o.a. de inhoud van deze training, de leervormen en doelen en het bijbehorende tarief terugvinden. (bij interesse kunt u zich daar direct van een plaats verzekeren via dit aanmeldingsformulier.

 

NB Leden van de Vereniging van Klachtenfunctionarissen in Instellingen voor Gezondheidszorg (VKIG) en Leden van de Vereniging voor Klachtrecht (VvK) ontvangen op de trainingen van de Quasir Academy korting!

 

Deze training kan ook voor uw organisatie als incompany training worden georganiseerd. Neem voor een passende offerte telefonisch contact op met Quasir via dit contactformulier

 

Volg DHN op Twitter

DHN Webshops

Miljoenen artikelen

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Archief DHN berichten

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Boekentips

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief