Quasir Academy introduceert nieuw opleidingsprogramma voor o.a. de klachtenfunctionaris, kwaliteitsfunctionaris of calamiteiteonderzoeker
11 juli 2018
Samen leren, ervaren en uitwisselen – Zorg goed voor jezelf als professional door je regelmatig te laten bijscholen op het gebied van klachtenmanagement, calamiteitenonderzoek of gesprekstechnieken
Quasir heeft een nieuw trainingsprogramma ontwikkeld voor de klachtenfunctionaris, kwaliteitsfunctionaris, calamiteitenonderzoeker, patiëntenvertrouwenspersoon, zorgmedewerker, cliëntvertrouwenspersoon, beleidsadviseur of zorgmanager.
Ga naar http://bit.ly/Quasir-trainingen voor meer informatie over de aantrekkelijk geprijsde en leerzame 1 en 2 daagse trainingen voor menig professional in de zorg en welzijn.
De zomer nieuwsbrief van Quasir kun je hier bekijken —> ttp://eepurl.com/dAi_v9
Dutch Health Network werkt nauw samen met de Quasir Academy onder leiding van Marijke Levelink om de kwaliteit en deskundigheid van de zorg en welzijn professional op het gebied van onderzoek naar klachten, calamiteiten en geschillen in Nederland op een hoger niveau te krijgen.
Met vriendelijke en een zomerse groet,
Rob Bergers en Mario van Gool,
Dutch Health Network