Adsense Links -1 –

Powered by WP Bannerize

Nieuws in de media



Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links -2 –

Powered by WP Bannerize



Volg DHN op Sociale Media


Volg Dutch Health Network natuurlijk op alle Sociale Media.

Adsense Midden voor nieuws

Powered by WP Bannerize

Missie Dutch Health Network 2.0 ®

22 mei 2013

 

Dutch Health Network 2.0 ® (DHN) zorgt voor permanente verbinding tussen alle belanghebbenden voor de Zorg en Welzijn in Nederland en België.

 

DHN is niet meer weg te denken op de sociale media. Het gebruik van sociale media platformen zoals LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en YouTube heeft een duidelijke toegevoegde waarde voor de Zorg en Welzijn.

 

 

 

 

De grootste sociale netwerk groep op LinkedIn voor de zorg en welzijn ‘Dutch Health Network ®’ draagt haar steentje bij om de zorg en welzijn blijvend te verbeteren. In dit unieke netwerk kunnen alle geledingen uit de zorg- en welzijnsketen in openheid en verbondenheid een brede maatschappelijke discussie voeren over o.a. kosten, kwaliteit, baten en innovatieve ideeën voor de zorg en welzijn. Uiteraard met de bedoeling om van elkaar te leren door het uitwisselen van standpunten, informatie en best practices. De kwaliteit en kosten van de zorg en welzijn in Nederland zijn de verantwoordelijkheid van ons allemaal.

 

Dutch Health Network is inmiddels dan ook de  grootste niet gesubsidieerde of op commerciële basis opgerichte netwerk groep op LinkedIn voor Nederland en België. Van de Nederlandstalige netwerk groepen op LinkedIn staat Dutch Health Network in de top-tien. Alle belanghebbenden en iedereen die een rol vervult in de ontwikkeling, bedrijfsvoering, innovatie, kwaliteit en gezondheid van de Zorg en Welzijn in Nederland en België zijn hier bij elkaar.

 

Nederland kent op Internet via websites met ledentoegang een enorme verkokering van netwerk platformen voor de zorg  en welzijn.

 

Nadeel hiervan is dat de discussies en nieuwsuitwisseling beperkt blijft binnen een groep van dezelfde soort professionals, bijvoorbeeld artsen of bestuurders. Of zich goed, maar wat is er mooier dat de uitwisseling over dilemma’s verder gaat of kennis kan worden genomen dan alleen tussen dezelfde beroepsgenoten. Vandaar dat in augustus 2009 dit particuliere initiatief onder leiding van oprichter Rob Bergers (1958) is ontstaan op LinkedIn.

 

 

Door ernstige ziekte in het verleden van zijn vrouw Marianne is Rob zowel als manager en als consument anders naar de Zorg en Welzijn gaan kijken. Niet meer eenzijdig vanuit een van de marktpartijen waarvoor hij werkzaam is, maar door gewoon eerst een volledig beeld te krijgen van wat er speelt in brede zin. Door de relatie aan te gaan en begrip te krijgen van de verschillende standpunten wordt een solide basis gevormd voor samenwerking.

 

En dit heeft volgens Rob een blijvend effect op de kosten, baten en kwaliteit van de zorg en welzijn. Het idee achter de oprichting van de LinkedIn groep Dutch Health Network is dan ook dat iedereen van elkaar te weten kan komen en aan gaat voelen wat de verschillende ketendeelnemers denken over bepaalde kwesties in de zorg en welzijn. Daarbij wordt er dagelijks relevant nieuws aangeboden aan alle leden. Hierdoor heeft het lid één portaal op Internet waarbij kan worden beschikt over alle actuele informatie en discussies over de zorg en welzijn. Bijkomend voordeel is dus dat er minder tijd nodig is om een actueel beeld te krijgen over wat er speelt in Nederland, België en de overzeese gebieden. Daarnaast is er een unieke mogelijkheid voor zelfstandige Freelancers en ZZP’ers om zich aan te bieden om opdrachten te verwerven in de zorg en welzijn. Deelname aan Dutch Health Network kost niets. Vaak moet op je eerst op allerlei Internet platformen lid worden door het aanmaken van een betaald account zodat de informatie beperkt blijft tot een kleine groep specialisten.

 

Ieders mening is van belang op de sociale media kanalen van het Dutch Health Network.

 

Consumenten, patiëntenorganisaties, artsen, verzorgers, maatschappelijk werkers, verzekeraars en overheidsinstanties. Iedereen is met elkaar in Dutch Health Network in verbondenheid.

 

De komende jaren zal Dutch Health Network gezien de toenemende populariteit van LinkedIn aanzienlijk gaan groeien. Dutch Health Network is een goed voorbeeld van de inzet van sociale media in Nederland en België welke nu en in de komende jaren een duidelijke meerwaarde zal houden voor de zorg en welzijn sector. Neem gerust een kijkje op de LinkedIn groep en/of een van de 20 andere groepen met boeiende thematische onderwerpen en wordt vooral lid.

 

NB: Volg Dutch Health Network natuurlijk  ook actief op LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en YouTube. Zie onderstaande links. Velen zijn je al voorgegaan.

 

 


 

Adsense Rechts – 1 –

Powered by WP Bannerize

Archief DHN berichten

 

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize