DHN Boekentips

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


Links button 160-160

Powered by WP Bannerize

DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !


Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize

Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize





Volg DHN natuurlijk op Twitter

Missie

22 mei 2013

 

Dutch Health Network zorgt voor permanente verbinding tussen alle belanghebbenden voor de Zorg en Welzijn in Nederland en Belgie.

 

Inmiddels niet meer weg te denken op de sociale media met maar ruim 110.000 leden/volgers. Het gebruik van sociale media platformen zoals LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest en YouTube heeft een duidelijke toegevoegde waarde voor de Zorg en Welzijnsbranche.

 

 

 

 

Het grootste social netwerk groep op LinkedIn voor de zorg en welzijn ‘Dutch Health Network’ draagt haar steentje bij om de zorg en welzijn blijvend te verbeteren. In dit unieke netwerk kunnen alle geledingen uit de zorg- en welzijnsketen in openheid en verbondenheid een brede maatschappelijke discussie voeren over o.a. kosten, kwaliteit, baten en innovatieve ideeën voor de zorg en welzijn. Uiteraard met de bedoeling om van elkaar te leren door het uitwisselen van standpunten, informatie en best practices. De kwaliteit en kosten van de zorg en welzijn in Nederland zijn de verantwoordelijkheid van ons allemaal. Dutch Health Network is inmiddels dan ook de grootste niet gesubsidieerde of op commerciële basis opgerichte netwerk groep voor Nederland en België. Van de 80.000 Nederlandstalige netwerk groepen op LinkedIn staat Dutch Health Network in de top-tien. Alle belanghebbenden en iedereen die een rol vervult in de ontwikkeling, bedrijfsvoering, innovatie, kwaliteit en gezondheid van de Zorg en Welzijn in Nederland en België zijn hier bij elkaar.

 

Nederland kent op Internet via websites met ledentoegang een enorme verkokering van netwerk platformen voor de zorg  en welzijn.

 

Nadeel hiervan is dat de discussies en nieuwsuitwisseling beperkt blijft binnen een groep van dezelfde soort professionals, bijvoorbeeld artsen of bestuurders. Of zich goed, maar wat is er mooier dat de uitwisseling over dilemma’s verder gaat of kennis kan worden genomen dan alleen tussen dezelfde beroepsgenoten. Vandaar dat in augustus 2009 dit particuliere initiatief onder leiding van oprichter Rob Bergers (1958) is ontstaan op LinkedIn.

 

Door ernstige ziekte in het verleden van zijn vrouw Marianne is Rob zowel als manager en als consument anders naar de Zorg en Welzijn gaan kijken. Niet meer eenzijdig vanuit een van de marktpartijen waarvoor hij werkzaam is, maar door gewoon eerst een volledig beeld te krijgen van wat er speelt in brede zin. Door de relatie aan te gaan en begrip te krijgen van de verschillende standpunten wordt een solide basis gevormd voor samenwerking.

 

En dit heeft volgens Rob een blijvend effect op de kosten, baten en kwaliteit van de zorg en welzijn. Het idee achter de oprichting van de LinkedIn groep Dutch Health Network is dan ook dat iedereen van elkaar te weten kan komen en aan gaat voelen wat de verschillende ketendeelnemers denken over bepaalde kwesties in de zorg en welzijn. Daarbij wordt er dagelijks relevant nieuws aangeboden aan alle leden. Hierdoor heeft het lid één portaal op Internet waarbij kan worden beschikt over alle actuele informatie en discussies over de zorg en welzijn. Bijkomend voordeel is dus dat er minder tijd nodig is om een actueel beeld te krijgen over wat er speelt in Nederland, België en de overzeese gebieden. Daarnaast is er een unieke mogelijkheid voor zelfstandige Freelancers en ZZP’ers om zich aan te bieden om opdrachten te verwerven in de zorg en welzijn. Deelname aan Dutch Health Network kost niets. Vaak moet op je eerst op allerlei Internet platformen lid worden door het aanmaken van een betaald account zodat de informatie beperkt blijft tot een kleine groep specialisten.

 

Ieders mening is van belang op Dutch Health Network

 

Consumenten, patiëntenorganisaties, artsen, verzorgers, maatschappelijk werkers, verzekeraars en overheidsinstanties. Iedereen is met elkaar in Dutch Health Network in verbondenheid. De komende jaren zal Dutch Health Network gezien de toenemende populariteit van LinkedIn aanzienlijk gaan groeien. Dutch Health Network is een goed voorbeeld van de inzet van social media in Nederland en België welke nu en in de komende jaren een duidelijke meerwaarde zal houden voor de zorg en welzijn. Neem gerust een kijkje op de LinkedIn groep en/of een van de 20 sub-groepen met boeiende thematische onderwerpen en wordt vooral lid.

 

NB: Volg Dutch Health Network natuurlijk  ook actief op LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube en Slideshare. Zie onderstaande links. Velen zijn je al voorgegaan.

 

 

Archief DHN berichten

Volg DHN op Twitter


DHN Webshops

Cadeauwinkel

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Mobile Healthcare

Powered by WP Bannerize

Nationale Vacaturebank

online adverteren www.m4n.nl

Boeken

DHN Boekentips - klik op de afbeelding


Heel de dokter

Vitaliteit Webshop

Powered by WP Bannerize

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Volg Dutch Health Network op Social Media

Lid worden van LinkedIn

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief