Reglement Sociale Media
27 mei 2013
Voor de sociale media kanalen waarvan Dutch Health Network actief gebruik maakt geldt op hoofdlijnen het volgende Reglement Sociale Media.
Discussies (Discussions)
Heb je een onderwerp dat je wilt bespreken, of ben je benieuwd naar de visie van collega’s uit de Zorg en Welzijn, dan kan een discussie worden geplaatst op iedere groep van het Dutch Health Network. Zorg er wel voor dat jouw oproep een discussie op gang brengt. Oproepen in de trend van “nodig mij uit” of “sluit je aan bij mijn groep” of “link met mij en andere groepsleden” leveren geen inhoudelijke bijdrage aan het platform en worden direct verwijderd. Het is – zonder voorafgaande toestemming van de beheerders van het Dutch Health Network – niet toegestaan om een URL te vermelden in de titel of commentaar op een discussie.
Tip: het beste wat je voor jezelf kunt doen als enthousiaste netwerker is om actief lid van een of meerdere LinkedIn groepen van het Dutch Health Network te worden en goede inhoudelijke discussies op gang te brengen en te houden. Andere leden zullen je gaan herkennen en volgen, en zullen dus sneller geneigd zijn om jouw LinkedIn profiel te bekijken om te zien wat je hen te bieden hebt!
Postings
Je mag in beperkte mate zelf een link naar jouw website of die van een andere organisatie plaatsen op een LinkedIn groep van het Dutch Health Network. Bevat het bericht een commerciële boodschap/oproep of is het puur voor het vestigen van aandacht of verkrijgen van inschrijvingen of e-mail adressen voor jouw eigen dienstverlening en/of bedrijfsvoering dan kan de beheerder de posting weigeren.
Werving & Selectie bureaus dienen vooraf toestemming te hebben verkregen van een van de beheerders van Dutch Health Network. Het is dus niet toegestaan om algemene oproepen te plaatsen zonder toestemming van een van de beheerders van Dutch Health Network voor inschrijvingen/aanmeldingen op websites van externe vacaturebanken c.q. interim marktplaatsen.
Een ieder wordt vriendelijk verzocht de regels te lezen verderop in dit reglement bij commercieel misbruik en de groepsregels op de betreffende LinkedIn groepen.
Commerciële berichten (product, dienstverlening of bedrijfspromoties)
Op de master groep en overige 20 groepen van het Dutch Health Network staat het van elkaar leren, ervaringen delen en het ontwikkelen van de Zorg en Welzijn centraal. Dit betekent dat Dutch Health Network ‘goedkope’ en niet relevante advertenties en spam niet zal accepteren. Hieronder wordt onder andere verstaan het voor eigen gewin of aandacht doorlinken naar web pagina’s. Lead generatie tactieken zijn niet toegestaan.
Wij willen te allen tijde hoogstaande inhoudelijke informatie over de Zorg en Welzijn bieden op het Dutch Health Network. Alle uitingen die niet bijdragen tot het in stand houden van de kwaliteit van ons netwerk worden door ons of de hiervoor aangestelde beheerders en moderators verwijderd.
Tip: Oproepen met een licht commercieel karakter kunnen op de betreffende LinkedIn groepen alleen door de beheerders en moderators van Dutch Health Network worden geplaatst. Met partners en/of ambassadeurs van Dutch Health Network kunnen afwijkende afspraken worden gemaakt.
Evenementen en opleidingen
Toekomstige (online) evenementen, opleidingen, livestreams, workshops, seminars, beurzen, etc. kunnen alleen via of na vooroverleg met een van de beheerders van Dutch Health Network worden geplaatst. Er moet wel een relevantie zijn naar de Zorg en Welzijn.
Slotbepalingen
Dutch Health Network Services, ingeschreven bij de Kamers van Koophandel met nr 27369145 , is te allen tijde bevoegd het Reglement Sociale Media te wijzigen.
In gevallen waarin dit reglement (nog) niet voorziet, beslissen de aan de LinkedIn groepen verbonden beheerders van het Dutch Health Network.
NB: Volg Dutch Health Network natuurlijk ook actief op LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest en YouTube. Zie onderstaande links. Velen zijn je al voorgegaan.