Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

DHN Boekentip

Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize


Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

Zorgtotaal 2019 Midden

Powered by WP Bannerize

Gratis zorgtotaal 2019

Powered by WP Bannerize

Zorg & ICT 2019 Midden

Powered by WP Bannerize

Volg 18 september de training Cyclus begeleide intervisie van Quasir. Leer werken met verschillende intervisiemethodes

10 augustus 2015

Leren van elkaar, bewust worden van competenties en vaardigheden en deze versterken. U leert werken met verschillende intervisiemethodes.

 

Na de cyclus zijn de groep en de deelnemers in staat om zelf de intervisie voort te zetten zonder begeleiding.

Informatie

   

    www.quasir.nl

 

Deze module is zeer geschikt voor mensen die klachten opvangen over kwaliteit en/of veiligheid en/of bemiddelen dan wel een adviseursfunctie vervullen in de zorg, welzijn, bij de overheid of een gemeente.

 

Beschrijving:
De klachtenfunctionaris of adviseur heeft in de zorg en welzijn of bij een gemeente over het algemeen een functie met veel verantwoordelijkheid.

 

Veel klachtenfunctionarissen werken alleen. Er wordt van hen gevraagd onafhankelijk op te treden, waardoor het soms lastig is binnen de organisatie waar je werkt een sparringpartner te vinden. Des te belangrijker is het om nu en dan je vragen te kunnen stellen en je functioneren te kunnen toetsen aan anderen.
Tijdens deze begeleide intervisie wordt ervaring opgedaan met verschillende methodes. Het proces is behulpzaam om de ontwikkeling te maken van onbewust onbekwaam naar bewust bekwaam. Bij aanvang van het proces worden leerpunten besproken. Deze worden gedurende het intervisietraject meegenomen.
Je leert samenwerken aan hetzelfde doel, afspraken maken over gedrag en verantwoordelijkheden.
Je kunt via intervisie, in vertrouwen en binnen een veilige sfeer, een probleem, verandervraag of belemmering uitwerken en hanteerbaar maken. Je kunt je vaardigheden analyseren, de verhoudingen helder krijgen en zo nodig een verandering nastreven. Je kunt je communicatieve vaardigheden en eventuele coaching capaciteiten verder gaan verstevigen.

 

Na de intervisie:

– Ben je in staat om zonder begeleiding intervisie te houden in een groep.
– Je bent je meer bewust van je talenten en leerpunten.

 

Versterkte competenties door deze training:
– Samenwerken
– Communicatieve vaardigheden en coaching capaciteiten

 

De training is interactief en er wordt veel geoefend, deels met acteur. De focus ligt op het voeren van telefoongesprekken en persoonlijke gesprekken.

 

Doelgroep
U werkt als klachtenfunctionaris, kwaliteitsadviseur of veiligheidsfunctionaris heel zelfstandig en autonoom. Juist daarom is het prettig en zinvol om samen met collega’s uit het veld deskundigheidsbevorderende trainingen en opleidingen te volgen.

 

U werkt heel zelfstandig en autonoom. Juist daarom is het prettig en zinvol om samen met collega’s uit het veld deskundigheidsbevorderende trainingen en opleidingen te volgen.

 

Informatie

   

   www.quasir.nl

 

 

Quasir, toonaangevend op het gebied van klachtenbemiddeling en klachtenmanagement heeft haar aanbod van vaardigheidstrainingen compleet vernieuwd.

 

Zo blijft u bij en kunt u:

 

– kennis en nieuw inzicht opdoen
– ervaringen uitwisselen met collega’s
– vaardigheden oefenen
– vragen stellen

 

Aanmelden:
Gebruik het aanmeldingsformulier op de website van Quasir.

 

Aanmelden button

Bij de opleidingen, trainingen, masterclasses en workshops wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenbemiddelaars, consultants en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf.

 

Klik hieronder voor meer informatie over de aangeboden trainingen:

 

– 18-09-2015 –> Cyclus begeleide intervisie
– 01-10-2015 –> Omgaan met heftige emoties en agressie
– 05-10-2015 –> Juridische kaders voor de klachtenfunctionaris
– 22-10-2015 –> Elke medewerkers is een klachtenbehandelaar
– 05-11-2015 –> Klachtenmanagement
– 12-11-2015 –> Spiegelgesprekken
– 19-11-2015 –> Bemiddelingsvaardigheden
– 27-11-2015 –> Onafhankelijkheid
– 04-12-2015 –> Train de trainer: ‘Workshop omgaan met klachten door medewerkers’
– 10-12-2015 –> Gesprekstechnieken voor klachtenopvang

 

button meer info

 

Meer informatie:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir of maatwerk voor uw organisatie? Neem dan contact met Quasir op.

 

balk e-mail goed


 

Onderstaand nog enkele boekentips voor DHN leden

Ondernemen en innoveren  Power to the people - marketing in de zorg

Social media  zakelijk twitteren  Facebook

Bekijk het boek door op de betreffende afbeelding te klikken.


 

Wil je kans op een baan. Schrijf je dan in met je CV op de externe vacaturebank van Nationale Vacaturebank. Klik hiervoor op onderstaande afbeelding of gebruik de link: http://bit.ly/DHNvacaturebankNL.

NationaleVacaturebank.nl


 

En bekijk ook eens onderstaande Business Deals op de website van Dutch Health Network door op onderstaande afbeeldingen te klikken!

Businessdeal       Webshops

 

Via de website van Dutch Health Network kun je verder dagelijks voor voordelige deals terecht bij de webshop winkels van:

 

Door op onderstaande afbeeldingen te klikken ga je hier automatisch naar toe.

Cooldeal 125x125        telefoonshop Image Banner 125 x 125        voicerecordershop Image Banner 125 x 125


 

Ook kun je je via onderstaande button opgeven voor de DHN nieuwsbrief. Na inschrijving kun je gratis een Nederlandstalig E-book over LinkedIn downloaden. Dit is de link: http://bit.ly/DHNnieuwsbrief.

Nieuwsbrief

 

Volg Dutch Health Network natuurlijk ook actief op LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube en Slideshare. Velen zijn je al voorgegaan. NB Stuur dit bericht zoveel mogelijk met behulp van de buttons onderaan dit website bericht door naar jouw relaties.

 

Archief DHN berichten

Volg DHN op Twitter

DHN Webshops

Cadeauwinkel

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Boeken

DHN Boekentips - klik op de afbeelding

 


Heel de dokter

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Volg Dutch Health Network op Social Media

Lid worden van LinkedIn

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief