Volg DHN op Sociale Media

Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize


Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize

Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

Voert u vaak heftige gesprekken? Kom 1 oktober naar training Omgaan met heftige emoties en agressie.

17 augustus 2015

U verkrijgt inzicht in het omgaan met heftige emoties en agressie. Dit is een interactieve training waarbij de nadruk ligt op het oefenen van vaardigheden, deels met een acteur.

Informatie

   www.quasir.nl

 

 

Tijdens de training wordt behandeld:

  • Eigen referentiekader en waarnemingsvermogen;
  • Vormen van heftige emoties en agressie: verdriet, emotionele chantage, frustratieagressie, doelgerichte en instrumentele agressie;
  • Basisvaardigheden voor het effectief en professioneel omgaan met emoties;
  • Gedrag lokt reactie uit: escalerend en de-escalerend gedrag;
  • Verbale en non-verbale agressie;
  • Aangeven van grenzen;
  • Omgaan met eigen agressie;
  • Tips en tricks.

 

De training is interactief en er wordt veel geoefend, deels met acteur. De focus ligt op het voeren van telefoongesprekken en persoonlijke gesprekken.

 

Na de training:
Na afloop van de training bent je beter in staat alert te reageren op emotioneel en agressief gedrag. Je kunt emoties en (potentiële) agressie van klanten / cliënten in een vroeg stadium herkennen en benoemen. Je kunt effectief reageren op uitdagend en agressief gedrag door middel van confronteren en kalmeren. Je krijgt meer grip op emotioneel en agressief gedrag. Je leert je eigen reacties en grenzen te herkennen en bewaken. Je leert beter omgaan met emoties en agressie.

 

Versterkte competenties door deze training:

  • Conflicthantering
  • Flexibiliteit
  • Luisteren, samenvatten, doorvragen
  • De-escaleren
  • Klantgerichtheid

 

Doelgroep

Deze module is voor mensen die werkzaam zijn in de opvang en/of bemiddeling van klachten en onvrede van klanten, cliënten en patiënten (klachtenfunctionarissen, klachtenbemiddelaars, klachtenopvangers, cliëntenvertrouwenspersonen, kwaliteitsadviseurs of veiligheidsfunctionarissen).

 

U werkt heel zelfstandig en autonoom. Juist daarom is het prettig en zinvol om samen met collega’s uit het veld deskundigheidsbevorderende trainingen en opleidingen te volgen.

 

Informatie

   www.quasir.nl

 

 

Quasir, toonaangevend op het gebied van klachtenbemiddeling en klachtenmanagement heeft haar aanbod van vaardigheidstrainingen compleet vernieuwd.

 

Zo blijft u bij en kunt u:

– kennis en nieuw inzicht opdoen
– ervaringen uitwisselen met collega’s
– vaardigheden oefenen
– vragen stellen

 

Aanmelden:
Gebruik het aanmeldingsformulier op de website van Quasir.

 

Aanmelden button

 

Bij de opleidingen, trainingen, masterclasses en workshops wordt door Quasir intensief gebruik gemaakt van reeds ervaren klachtenbemiddelaars, consultants en de ervaringsdeskundige trainers van de Quasir Academy zelf.

 

Klik hieronder voor meer informatie over de aangeboden trainingen:

 

– 18-09-2015 –> Cyclus begeleide intervisie
– 01-10-2015 –> Omgaan met heftige emoties en agressie
– 05-10-2015 –> Juridische kaders voor de klachtenfunctionaris
– 22-10-2015 –> Elke medewerkers is een klachtenbehandelaar
– 05-11-2015 –> Klachtenmanagement
– 12-11-2015 –> Spiegelgesprekken
– 19-11-2015 –> Bemiddelingsvaardigheden
– 27-11-2015 –> Onafhankelijkheid
– 04-12-2015 –> Train de trainer: ‘Workshop omgaan met klachten door medewerkers’
– 10-12-2015 –> Gesprekstechnieken voor klachtenopvang

 

button meer info

 

Meer informatie:
Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Quasir of maatwerk voor uw organisatie? Neem dan contact met Quasir op.

 

balk e-mail goed


 

Onderstaand nog enkele boekentips voor DHN leden

 

Ondernemen en innoveren  Power to the people - marketing in de zorg

Social media  zakelijk twitteren  Facebook

Bekijk het boek door op de betreffende afbeelding te klikken.


 

Wil je kans op een baan. Schrijf je dan in met je CV op de externe vacaturebank van Nationale Vacaturebank. Klik hiervoor op onderstaande afbeelding of gebruik de link: http://bit.ly/DHNvacaturebankNL.

NationaleVacaturebank.nl


 

En bekijk ook eens onderstaande Business Deals op de website van Dutch Health Network door op onderstaande afbeeldingen te klikken!

Businessdeal       Webshops

 

Via de website van Dutch Health Network kun je verder dagelijks voor voordelige deals terecht bij de webshop winkels van:

 

Door op onderstaande afbeeldingen te klikken ga je hier automatisch naar toe.

Cooldeal 125x125        telefoonshop Image Banner 125 x 125        voicerecordershop Image Banner 125 x 125


 

Ook kun je je via onderstaande button opgeven voor de DHN nieuwsbrief. Na inschrijving kun je gratis een Nederlandstalig E-book over LinkedIn downloaden. Dit is de link: http://bit.ly/DHNnieuwsbrief.

 

Nieuwsbrief

 

Volg Dutch Health Network natuurlijk ook actief op LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube en Slideshare. Velen zijn je al voorgegaan. NB Stuur dit bericht zoveel mogelijk met behulp van de buttons onderaan dit website bericht door naar jouw relaties.

 

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Archief DHN berichten

Volg DHN op Twitter


DHN Webshops

Cadeauwinkel

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Boekentips

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief