Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

DHN Boekentip

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize


Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Laat je opleiden als klachtenfunctionaris, een beroep vol uitdaging en perspectief

15 december 2016

Volg daarom een van de introductiebijeenkomsten op 20 januari of 15 februari 2017. Wees er snel bij. Het aantal plaatsen is beperkt!

 

Vanwege de invoering van de Wkkgz en de strengere controle hierop vanaf 1-1-2017, dient iedere zorginstelling en zorgaanbieder haar klachtenmanagement onafhankelijk te organiseren. Hierdoor worden er voor de zorgsector steeds meer klachtenfunctionarissen gevraagd cq worden er hogere eisen aan de huidige klachtenfunctionarissen gesteld. Quasir heeft hier op ingespeeld door 5 jaar geleden de opleiding klachtenfunctionaris zorgsector te introduceren.

 

 

Maar liefst 100 professionals hebben de afgelopen jaren bij de Quasir Academy deze door de SNRO geaccrediteerde opleiding doorlopen of hun vaardigheden op het gebied van klachtenmanagement aangescherpt.

 

Meld je daarom vandaag nog aan voor de maar liefst 14-daagse opleiding Klachtenfunctionaris zorgsector (verspreid over 9 maanden) met als startdatum 15 maart 2017 (leergang X). De opleiding wordt met een examen afgesloten. Lees verder of ga nu direct naar: zie: http://bit.ly/klachtenfunctionaris

 

Lees hier meer over de ervaringen van vorige deelnemers van opleidingen aan de Quasir Academy: http://bit.ly/Testimonials-Quasir-Academy

 

 

Praktische informatie over deze opleiding zoals het rooster en de modules kun je hier terugvinden: http://bit.ly/Info-Klachtenfunctionaris

 

Uiteraard kun je ook op de website van Quasir het contactformulier invullen voor een telefonisch opleidingsadvies. Ga hiervoor direct naar: www,quasir.nl

 

Het is belangrijk dat in de Zorg en Welzijn het vak van klachtenfunctionaris professioneler en onafhankelijker wordt uitgevoerd. Ik juich dan ook van harte toe dat iedere huidige of nieuwe klachtenfunctionaris zich op deze wijze verder gaat bekwamen, zowel in het belang van de patiënt als de zorginstelling zelf.

 

Deel dit bericht verder gerust met jouw collega of de opleidingsadviseur binnen jouw instelling.

 

NB Bij de Quasir Academy kun je je natuurlijk ook inschrijven voor andere interessante opleidingen, zoals:

– Calamiteitenonderzoeker –> http://bit.ly/Calamiteitenonderzoeker
– Herstelcoach —> http://bit.ly/herstelcoach
– Klachtenfunctionaris —> http://bit.ly/klachtenfunctionaris

 

Uiteraard kunnen er ook groepstrainingen worden verzorgd op de locatie van de instelling. Bij Quasir kun je verder terecht voor het inlenen van klachtenfunctionarissen, cliëntvertrouwenspersonen, calamiteitenonderzoekers en een onafhankelijk voorzitter voor de calamiteitencommissie. Ga voor meer informatie hierover naar: www.quasir.nl

 

Archief DHN berichten

Volg DHN op Twitter


DHN Webshops

Cadeauwinkel

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Boeken

DHN Boekentips - klik op de afbeelding

 


Heel de dokter

Vitaliteit Webshop

Powered by WP Bannerize

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Volg Dutch Health Network op Social Media

Lid worden van LinkedIn

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief