Is uw klachten- en geschillenbehandeling al volledig op orde? Download white page van Quasir
8 november 2017
Heb je dit als zorgaanbieder nog niet (volledig) geregeld? Dan kan de Inspectie voor de Gezondheidszorg een sanctie opleggen.
Het is daarom raadzaam om te kijken of de klachten- en geschillenbehandeling op orde is. Voor zorgaanbieders is het soms lastig om het gehele proces van de klachtenafhandeling zelf goed volgens wettelijk voorschrift in te richten.
Quasir, partner van Dutch Health Network, kan iedere zorgaanbieder van klein tot groot hierbij helpen.
Voor de onafhankelijke en rechtstreekse behandeling van geschillen is Quasir een strategische samenwerking aangegaan met de Stichting Zorggeschil. Dit is een onafhankelijke geschilleninstantie die erkend is door de Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Deze geschilleninstantie is een initiatief van vier partijen en kent een raad van deelnemers waarin zowel organisaties van zorgaanbieders als cliëntenorganisaties zitting hebben.
Met deze link kun je direct de white page van Quasir downloaden: http://bit.ly/whitepage-klachtenbehandeling
Wie kan zich aansluiten?
Via Quasir hebben zich inmiddels uit de volgende sectoren zorgaanbieders, zorginstellingen en beroeps-/brancheorganisaties aangesloten: eerstelijns gezondheidszorg, expertiseklinieken, verpleging, verzorging/begeleiding en de geestelijke gezondheidszorg.
Iedere zorgaanbieder kan zich dus via Quasir bij de geschilleninstantie van Stichting Zorggeschil aanmelden. Kijk maar eens op de Quasir klantenpagina via de link: http://bit.ly/Quasir-Klanten
Informatie
Vraag gerust nadere informatie of een offerte aan Quasir via de link: http://bit.ly/Abonnement-geschilleninstantie of bel naar 0561-618711.