Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

DHN Boekentip

Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize


Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

DHN kerst nieuwsbrief december 2013 – Kwaliteit van zorg en welzijn, daar draait het om!

23 december 2013

Dutch Health Network kijkt terug en blikt vooruit !

 

Nog ruim een week en 2013 is voorbij. Een goed moment om eens terug te kijken.

 

Wat is er allemaal gebeurd met Dutch Health Network in het afgelopen jaar? Maar vooral: wat mogen we verwachten van het nieuwe jaar?

 

Dutch Health Network in vogelvlucht

fblogo

Dutch Health Network is met haar 50 platformen ruimschoots aanwezig op social media. Vanuit mijn passie voor de zorg en welzijn, en mijn eigen ervaring, ben ik dit netwerk in 2009 gestart om de onderlinge verbinding tussen patiënten, zorg – en welzijn professionals, alsmede het bestuur en management van zorgondernemingen, zorgverzekeraars en overheidsinstellingen te vergroten.

 

Vanwege samenloop van omstandigheden kreeg ik begin 2013 mijn handen vrij om het Dutch Health Network verder uit te bouwen. De totstandkoming van een professionele website, een nieuw voor de Benelux beschermd beeldmerk, een eigen mediaservices bedrijf en het vergroten van de omvang van de besloten LinkedIn groep waren mijn belangrijkste activiteiten. Daarnaast ben ik mijn kennis en ervaring gaan benutten door het verrichten van consultancy-opdrachten, het geven van lezingen/workshops over social media en het toetreden als lid raad van advies/commissaris bij zorg en/of welzijnsinstellingen.

 

Het echte werk gaat nu pas beginnen, maar daarover meer in de nieuwsbrieven van 2014.

 

Website

De aandacht voor de nieuwe website is vanaf de lanceerdatum 1 juni 2013 massaal geweest. Dit kwam vooral door regelmatig van actuele downloads van rapporten, boeksuggesties, vacatures van bijvoorbeeld de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) en gratis of goedkoper geprijsde evenementen en/of opleidingstrajecten. Verder is een samenwerking aangegaan met de een externe vacaturebank waarin dagelijks ruim 1.500 actuele vacatures worden aangeboden.

 

Tip: voor actuele vacatures kun je op onderstaande afbeelding klikken of leg deze link als favoriet in je internet browser vast: https://dutchhealthnetwork.nl.

 

 

Jobs

 

Dankzij de internet professionals van Let’s build IT (http://letsbuildit.nl) en grafisch ontwerper Thomas Bergers is er een voor Nederlandse begrippen unieke website ontwikkeld waarin de LinkedIn discussies van de mastergroep, kennis in de vorm van onderzoeksrapporten en aanbiedingen van gerenommeerde klanten en vaste business partners bij elkaar komen. Vanaf 1 juni van dit jaar zijn er in 7 maanden tijd maar liefst 100.000 paginaweergaven en 30.000 unieke bezoekers geweest. Een resultaat waar we heel blij mee zijn. In 2014 zal de website met hulp van business partners worden verrijkt met meer inhoudelijke kennis, best practices en aanbod van vacatures, producten en diensten.

 

Mediaservices

Als bedrijf is Dutch Health Network Services haar eerste volwassen jaar goed doorgekomen. Klanten komen regelmatig terug en hebben nu al 100 aanbevelingen achtergelaten op de bedrijfsregistratie op LinkedIn.

 

Rond 1 januari wordt op de mastergroep op LinkedIn het 40.000 ste lid welkom geheten. En de andere social media platformen kennen inmiddels een omvang van ruim 10.000 volgers. We liggen op koers met de doelstelling om tegen het einde van 2015 een omvang te hebben van 100.000 volgers. Maar altijd zal blijven gelden: kwaliteit voor kwantiteit!

 

Maar hoe nu verder?

Aandacht voor kennisuitwisseling c.q. de totstandkoming van co-creaties om de kwaliteit van de zorg en welzijn structureel te verbeteren en het stimuleren van onderlinge verbindingen om Dutch Health Network verder uit te bouwen zullen in 2014 de nodige aandacht krijgen. En verder zal het mediaservices bedrijf worden uitgebouwd met meer vacatures en aanbiedingen op het gebied van persoonlijke educatie en kennis-evenementen.

 

Kerstwensen

Voor dit moment past het ons om alle DHN leden, klanten, business partners en overige belangstellenden hele fijne en intense kerstdagen toe te wensen en een super mooie doch veilige jaarwisseling! Wees a.u.b. voorzichtig met het afsteken van vuurwerk door rekening te houden met veiligheidsmaatregelen zoals een vuurwerkbril, aansteeklonten en het vooraf goed doornemen van de gebruiksaanwijzingen. En verder: kijk vooral goed om je heen dat je geen omstanders in gevaar kan brengen.

 

Ook in 2014 zullen wij weer met vol enthousiasme en de hulp van vele vrijwilligers het Dutch Health Network verder door-ontwikkelen.

 

Fijne feestdagen en tot in 2014 !

 

Met vriendelijke groet,

 

Rob Bergers,

Dutch Health Network

 

 

 

Kerstmis banner DHN

 

NB stuur / deel dit bericht gerust met jouw relaties. Gebruik hiervoor de buttons aan het einde van dit bericht. Je kunt berichten eenvoudig doorzetten naar de Social Media platformen: LinkedIn, Twitter, Facebook, Google+ en Pinterest.

 

EN: stuur dit bericht naar een e-mailadres van een van jouw relaties.

 

Gratis e-Book cadeau bij inschrijving voor de DHN Nieuwsbrief

 

Schrijf je hiervoor in via http://eepurl.com/Ag7M1 of de button aan de rechterzijde van de website van Dutch Health Network via de link:  https://dutchhealthnetwork.nl.

 

 

Aanbod van producten en diensten van business partners

 

Wil je nog meer kans op een baan. Schrijf je dan in met je CV op de externe vacaturebank van Stepstone. Klik hiervoor op onderstaande afbeelding of ga naar http://bit.ly/18BG0px.

 

Banner_stepstonecv_468x60