Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

DHN Boekentip

Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize


Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

DHN Nieuwsbrief augustus 2013 – Ondanks komkommertijd “vers” nieuws op DHN website

31 juli 2013

Onderwerpen DHN nieuwsbrief augustus 2013

 

    • Komkommertijd geeft ruimte om interessante onderzoeksrapporten in de schaduw te lezen
    • Actuele vacatures
    • Masterclass Zorgmarketing
    • Spectaculair kortingsaanbod op plaatsing van vacatures via Dutch Health Network
    • Video over langdurige zorg ruim 5.000 keer op YouTube bekeken
    • Hittesticker / Voorkomen is beter dan verbranden !

_______________________________________________________________________________________________________

 

1) Ondanks komkommertijd zijn er dagelijks nieuwsberichten, interessante downloads van onderzoeksrapporten, vacatures en promoties op onze website: https://dutchhealthnetwork.nl

 

Met meer dan 10.000 unieke bezoekers en 30.000 page-views heeft de zorg en welzijn haar toegang tot deze unieke en grootste portal voor de zorg en welzijn gevonden.

 

Van harte kunnen we deze maand de volgende interessante rapporten aanbevelen. Juist in deze voor velen wat rustige tijd, is het goed om je eens nader te verdiepen in feiten en conclusies van prominente onderzoeken zoals:

 

Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen (NVZ) – onderzoeksrapport naar tevredenheid door zorgconsumenten over de ziekenhuizen – ga hiervoor direct naar http://wp.me/p3CddG-Ty  of klik op onderstaande button.

 

NVZ rapport 2013

 

Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) – literatuurstudie naar mantelzorg en vrijwilligerswerk in de zorg – ga hiervoor direct naar http://wp.me/p3CddG-ST of klik op onderstaande button.

 

Informeel1.indd

 

Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) –  onderzoeksrapport op verzoek van de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) naar risico’s van polyfarmacie bij kwetsbare ouderen en naar maatregelen die deze risico’s kunnen beperken – ga hiervoor direct naar http://wp.me/p3CddG-SI of klik op onderstaande button.

 

Rivm

_______________________________________________________________________________________________________

 

2) Actuele vacatures

 

Ga hiervoor naar: https://dutchhealthnetwork.nl/vacatures/actuele-vacatures/

 

Het is inmiddels ook mogelijk om op de DHN website in een aparte pagina oproepen te plaatsen voor kandidaten voor interim opdrachten. Informeer naar de voorwaarden.

 

Klik op onderstaande button voor de laatste actuele vacatures op Dutch Health Network.

 

logo-martha-flora

Het blijkt voor onze opdrachtgevers zeer de moeite waarde te zijn om via DHN een vacature of interim opdracht breed onder de aandacht te brengen. Zie hiervoor ook onze referenten via: http://wp.me/p3CddG-Ib

_______________________________________________________________________________________________________

 

3) Masterclass Zorgmarketing – ga samen met de andere DHN leden voortvarend aan de slag met een eigen Marketingplan voor jouw Zorg of Welzijn organisatie of Bedrijf.

 

Maak vooral gebruik van het aanbod met maar liefst 250 Euro korting op http://wp.me/p3CddG-Ib of klik op onderstaande foto.

 

Masterclass Zorgmarketing DSCF6021-versie-2-300x225

 

Al weer voor de 7e keer organiseert ons lid Karel Jan Alsem, Lector Marketing Hanzehogeschool en auteur van het succesvolle boek Zorg met Liefde en Lef, de Masterclass Zorgmarketing. Vijf dagen intensief met je eigen marketingcase bezig, met aan het eind je eigen strategisch marketingplan! Een bijzondere opzet, deelnemers zijn zeer lovend: ‘inspirerend, praktisch, bruikbaar’! Op de site van AlsemStrategie kun je nog veel meer ervaringen lezen. Ga hiervoor direct naar: http://wp.me/p3CddG-Ib

_______________________________________________________________________________________________________

 

4) Extra voordelig aanbod voor plaatsing van vacatures via Dutch Health Network

 

Indien in 1 keer drie vacature plaatsingen via Dutch Health Network worden uitgezet, met plaatsingsdata binnen een termijn van zes weken, betaal je niet drie naar twee keer de mediafee van € 199 (exclusief 21% btw). Het promoten van jouw bedrijf, organisatie, product of dienstverlening kan al vanaf € 499.  Ook is het mogelijk dat er een banner of logo op de DHN website wordt geplaatst of dat er als extra dienst een targetmailing wordt gerealiseerd aan ons mailingenbestand en/of 1 of meer van 21 LinkedIn groepen. De opdracht kan de website bij de button ADVERTEREN worden opgegeven of stuur het contactformulier in via de link: https://dutchhealthnetwork.nl/contact/.

 

Adverteer-hier klein

Geïnteresseerd? Stuur dan even een mail naar contact@dutchhealthnetwork.nl of gebruik het contactformulier via: https://dutchhealthnetwork.nl/contact/.

_______________________________________________________________________________________________________

 

5) Video over langdurige zorg ruim 5.000 keer op YouTube bekeken

 

Mocht je de oproep gemist hebben. Via deze link is de YouTube video, waarin staatssecretaris Martin van Rijn via een moderne vorm van ‘sneltekenen’ de Hervorming Langdurige Zorg (HLZ) uiteenzet, via het Ministerie van VWS in een kort filmpje te bekijken. Ga hiervoor direct naar: http://wp.me/p3CddG-RC of klik op onderstaande afbeelding.

 

Ziekenhuisopname

_______________________________________________________________________________________________________

 

6) Hittesticker / Voorkomen is beter dan verbranden !

 

Download hier de Hittesticker. Wat u moet doen als het warm wordt ! Zorg dat de deze op uw kantoor of instelling duidelijk te zien is. U kunt de hittesticker nog downloaden via de link http://wp.me/p3CddG-Sv of klik op de afbeelding hieronder.

 

Wat-u-moet-doen-als-het-warm-wordt

_______________________________________________________________________________________________________

 

En verder natuurlijk als afsluiting de vaste maandelijkse oproep voor jouw hulp om DHN verder te laten groeien.

 

Deel DHN via LinkedIn met jouw relaties en collega’s. Gebruik daarvoor: http://linkd.in/Share_DHN. Je hoeft alleen maar de namen in te typen van jouw LinkedIn connecties.

 

Stuur deze nieuwsbrief daarom ook zoveel mogelijk met behulp van de buttons onderaan onze website door naar jouw relaties. En: je kunt de nieuwsbrief nu ook direct printen en laten circuleren onder jouw collega’s of gezinsleden.

 

Samen blijven wij werken om Dutch Health Network de komende jaren sterker te maken.

_______________________________________________________________________________________________________

 

Verder wensen wij iedereen die nog in augustus gaat een fijne vakantie en voor alle anderen “zonnesteekvrije” werkdagen.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Dutch Health Network,

Rob Bergers

 

(connect gerust met mij op LinkedIn via http://linkedin.com/in/robbergers)

 

Volg Dutch Health Network natuurlijk  ook actief op LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube en Slideshare. Zie onderstaande links. Velen zijn je al voorgegaan.

 

 

NB Stuur dit bericht zoveel mogelijk met behulp van de buttons onderaan onze website door naar jouw relaties.