Bent u al Wkkgz-proof ?
29 november 2016
Vanaf 1 januari 2017 is iedere zorgaanbieder, groot, klein of als ZZP’er, verplicht om het klachtenbehandelingsproces onafhankelijk te laten verlopen.
Dit is een verplichting vanuit de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Voor veel zorgaanbieders is het aanstellen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris binnen de eigen organisatie uit kosten-oogpunt en management-aandacht te duur of niet mogelijk (ZZP’ers). Beter is het dan om een flexibel abonnement te sluiten bij Quasir voor een klachtenfunctionaris op afroep. Dit is voor iedere ZZP’er, kleine instelling of beroeps-/koepelorganisatie een uitstekende en betaalbare oplossing om te voldoen aan de verplichtingen vanwege de invoering van de Wkkgz en het verscherpte toezicht hierop per 1-1-2017.
Quasir wil u hiervoor graag een passend voorstel doen. Neem hiervoor vandaag nog contact op via deze link: http://bit.ly/Abonnementen-Quasir of vul het contactformulier in: http://bit.ly/informatieverzoek.
Meerdere organisaties zijn u voorgegaan. Zie voor klantreferenties: http://bit.ly/Quasir-Klanten.
NB Quasir heeft inmiddels bijna 150 professionals opgeleid tot klachtenfunctionaris in de Zorg en Welzijn. De introductiebijeenkomsten hiervoor worden gehouden op 20 januari of 15 februari 2017. De kosten hiervoor bedragen € 50 excl. btw en worden natuurlijk aan u als korting verrekend indien u zich inschrijft voor de eerstvolgende leergang in het voorjaar van 2017. Meer informatie en/of voor het downloaden van de opleidingsleaflet; ga naar: www.quasir.nl of http://bit.ly/opleiding-klachtenfunctionaris.
NB volg Quasir op Twitter via http://twitter.com/QuasirZorg.