Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

DHN Boekentip

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize


Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





18 APRIL 2018 – Congres Marketing in de zorg van morgen – positionering in de zorg

20 maart 2018

Hoe blijven zorginstellingen relevant in het veranderende zorglandschap?

In het sterk veranderende zorglandschap in Nederland, is een onderscheidende marktpositie van steeds groter belang. Als je geen positie kiest loop je het risico onzichtbaar te zijn voor de zorgconsument van de toekomst. Een stevige positionering is daarom een van de belangrijkste opdrachten voor marketing en insights-professionals in de zorg.

 

Dit mag je niet missen
Ben je als marketing of insights-professional werkzaam in de ziekenhuiszorg, geestelijke gezondheidszorg, gehandicaptenzorg, jeugdzorg of verpleeghuiszorg? En ben je op zoek naar antwoorden op vragen als:
– Wat houdt positionering in de zorg precies in?
– Waarom is positioneren noodzakelijk?
– Hoe pak je een positioneringsproces aan?
– Hoe creëer je hiervoor intern draagvlak?

 

Kom dan op 18 april 2018 naar het congres ‘Marketing in de zorg van morgen’ en leer van vakgenoten hoe je tot een heldere positionering komt.

 

 

 

 

Een tipje van de sluier

  • Diverse keynotes, zoals Prof. Dr. Rudy Moenaert (Hoogleraar Strategische Marketing), Patrick Lerou (Philips Healthcare Consulting) en Colette Codée (Manager Marketing & Communicatie St. Antonius Ziekenhuis, namens Santeon)
  • Leren van best practices van o.a. Pameijer, UMC Utrecht, ’s Heerenloo en Kempenhaeghe
  • Discussieer mee over de uitdagingen en dilemma’s die positionering met zich mee brengt
  • Ontmoet ca. 150 marketing en insights professionals, werkzaam in alle segmenten van de zorgmarkt die zich sterk maken voor patiëntgerichte zorg

 

Over de MOA
Drijvende kracht achter dit congres is de MOA, Expertise Center for Marketing Insights – Research – Analytics. De MOA is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. De MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek.

 

Kijk hier voor meer informatie over de MOA.

 

De MOA organiseert dit congres samen met de Jaarbeurs, organisator van het Zorg & ICT en Zorgtotaal congres.

 

Archief DHN berichten

Volg DHN op Twitter


DHN Webshops

Cadeauwinkel

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Boeken

DHN Boekentips - klik op de afbeelding

 


Heel de dokter

Vitaliteit Webshop

Powered by WP Bannerize

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Volg Dutch Health Network op Social Media

Lid worden van LinkedIn

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief