Volg DHN op Sociale Media

Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize


Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize

Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

Congres: Marketing in de zorg van morgen – de patiënt als regisseur – 15 maart – Jaarbeurs Utrecht

28 februari 2017

 

 

                         “de patiënt als regisseur”

 

 

Op 15 maart a.s. organiseert Zorgtotaal in samenwerking met de MOA* een speciaal congres om zorgprofessionals te informeren over ‘Marketing in de zorg van morgen; van procesgerichte naar persoonsgerichte zorg’. Hierin staat de patiënt als regisseur centraal.

 

 

 

 

De wereld van de zorg verandert snel, technologie maakt persoonlijke zorg haalbaar en zorgconsumenten verwachten steeds vaker zorg op maat. Hoewel patiëntparticipatie in de zorg gemeengoed is, beperkt het zich te vaak tot het instellen van een patiëntenbureau, een klachtenprocedure en een cliëntenraad. Terwijl het zoveel beter, leuker en sneller kan. Want om de zorg werkelijk te verbeteren is een structurele inbreng van patiënten voor de juiste beleidsvorming, essentieel.

 

Op dit congres hoor je wat er in de branche verandert en hoe structurele en professionele vormen van patiëntenparticipatie kunnen helpen om de kwaliteit van zorg te verhogen, hoe zorgpaden efficiënter worden en kosten afnemen.

 

Het programma bestaat uit inspirerende keynotes (o.a. van Deloitte, Martini Ziekenhuis) en een keuze uit diverse kleinere sessies waarin je aan de hand van praktijkvoorbeelden te weten komt hoe E-health, informatievoorziening, marktonderzoek en patiënt journey’s bijdragen aan beter inzicht in de wensen en behoeften van patiënten en dus aan betere zorg. Ook is er voldoende gelegenheid om persoonlijke ervaringen uit te wisselen.

 

Programma: Marketing in de zorg van morgen

 

Voor wie? Zorgmarketeers, communicatie managers, directie/managers zorginstellingen, onderzoekers, data-analisten.

 

 

KOMT U OOK?

 

 

 

 

 

 


 

*

 

De MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. Meer informatie: www.moaweb.nl

 

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Archief DHN berichten

Volg DHN op Twitter


DHN Webshops

Cadeauwinkel

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Boekentips

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief