Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

DHN Boekentip

Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize


Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

Nieuwsbrief Dutch Health Network – Kennisdeling is goud waard ! – april 2013

8 april 2013

 

Beste Dutch Health Network leden en overige belangstellenden,

  1. Kennisdeling is goud waard !
  2. Overzicht NutriTorials
  3. Vacatures
  4. Record aantal hits op website 
  5. LinkedIn tips

 

Kennisdeling

 

__________________________________________________________

 

1) Kennisdeling is goud waard ! 

In tijden van schaarste en crisis is het delen van kennis en nog krachtiger met elkaar samenwerken van groot belang. Helaas zie je nog vaak dat ego’s bij bestuurders van zowel instellingen als zorgverzekeraars een grote rol spelen waardoor samenwerking en/of onderhandelingen stuk lopen. Het belang van de patiënt wordt dan uit het oog verloren.

 

Het initiatief voor de langdurige zorg van het Ministerie van VWS en Vilans: “In voor zorg!” is een sterk voorbeeld dat het ook anders kan. Al meer dan 5.000 DHN leden hebben het gratis jaarverslag gedownload. Doe hier je voordeel mee. Zie link: http://bit.ly/DHNpromoties.

 

2) Overzicht NutriTorials 

Bekijk weer geheel vrijblijvend de 7e NutriTorial met als thema: “Samenstelling Borstvoeding” via de link: http://bit.ly/DHNnutritorial7. Inloggen is voor toegang tot deze preview niet nodig. Met deze link kun je de voorgaande NutriTorials bekijken: http://bit.ly/NutriTorialsDHN.

 

3) Vacatures – waarom veel geld aan advertenties uitgeven ? 

DHN rekent voor publicatie op haar website een sterk gereduceerde advertentieprijs. Onze prijsstelling hiervoor is aanzienlijke lager dan de prijzen die kranten en multimedia platforms nog steeds in rekening durven te brengen. De zorg en welzijn wordt helaas nog steeds als melkkoe gezien. DHN doet hier niet aan mee.

 

Zie voor de meest actuele vacatures: http://bit.ly/DHNvacatures.

 

4) Record aantal hits op website 
De door DHN op haar websites gepubliceerde vacatures, evenementen en productpromoties worden steeds vaker bezocht. Het verkeer op de website http://www.dutchhealthnetwork.com heeft tot en met het 1e kwartaal van 2013 maar liefst 25.000 unieke bezoekers opgeleverd met vele pagina views. In het 2e kwartaal wordt de website verder geoptimaliseerd.

 

5) LinkedIn tips 
Geef eens spontaan een aanbeveling weg aan een bedrijf of instelling op LinkedIn. Natuurlijk wordt het ook op prijs gesteld als je DHN wilt aanbevelen. Zie hiervoor de link: http://bit.ly/DHNMediapartner. Je kunt hierbij een toelichting plaatsen, maar dat hoeft niet persé. Je kan ook volstaan met het bevestigen met de <Enter> toets.

 

En verder natuurlijk als afsluiting de vaste maandelijkse laatste tip: Deel DHN via LinkedIn met jouw relaties en collega’s. Gebruik daarvoor: http://linkd.in/Share_DHN. Je hoeft alleen maar de namen in te typen van jouw LinkedIn connecties.

 

Samen maken wij het Dutch Health Network de komende jaren sterker.

 

Bedankt voor je steun.

 

Met vriendelijke groet,

 

Rob Bergers (http://linkedin.com/in/robbergers)

 

NB: Volg Dutch Health Network natuurlijk  ook actief op LinkedIn, Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube en Slideshare. Zie onderstaande links. Velen zijn je al voorgegaan. Klik maar op de button en je gaat direct naar het betreffende social media platform.

 

linkedin Facebook icon Twitter icon Google icon Pinterest icon YouTube Slideshare icon