Nieuws in de media



Adsense Links -1 –

Powered by WP Bannerize

Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize

Adsense Links -2 –

Powered by WP Bannerize



Volg DHN op Sociale Media

Banner voor nieuws 1

Powered by WP Bannerize


Volg Dutch Health Network natuurlijk op alle Sociale Media.

Banner voor nieuws – Adsense

Powered by WP Bannerize

Het roer om! Lees hier waarom Guido besloot om de opleiding klachtenfunctionaris van de Quasir Academy te gaan volgen.

16 december 2021

“Het roer om”

Vier jaar is Guido van het Erve nu onafhankelijk klachtenfunctionaris (KF) bij Quasir. Zoals veel klachtenfunctionarissen in het land heeft hij een andere achtergrond dan de zorg. Van zijn ‘switch’ heeft Guido geen moment spijt gehad. Integendeel. “Het werk zelf, maar ook de variatie past echt bij mij.” Over dat werk en hoe je een goede professional wordt, vertelt Guido graag.

 

“Je bent nooit uitgeleerd”

Wanneer je nog maar pas KF bent, of het vak nog wilt leren, moet je in korte tijd veel expertise opbouwen. Guido weet daar alles van. “In mijn geval heb ik zelf het initiatief genomen om een uitgebreide Klachtenfunctionaris opleiding te volgen. Maar ook daarna ben je nooit uitgeleerd. Bij de Quasir Academy zijn er veel mogelijkheden. In een persoonlijk gesprek met Siberta Hassing, de manager van de Academy, kun je aangeven op welke vlakken je scholing en bijscholing nodig hebt. Dat laatste is belangrijk: als KF kun je in een ‘routine’ raken met je werk en/of bij een organisatie. Daarom ga ik binnenkort de training Doelgerichte Gesprekstechnieken en Communicatie volgen om die kennis op te frissen.”

 

“PE punten”

Ook Guido kan er niet omheen: als KF heb je nu eenmaal PE punten nodig. Neem je je vak serieus dan wil je je vakkennis aantoonbaar op peil houden, verbreden en verdiepen. Guido zit wat dat betreft in een luxepositie. Zo biedt de Quasir Academy allerlei eendaagse trainingen die afkomstig zijn uit de volledige opleiding tot KF. Denk bijvoorbeeld aan de Klachtenmanagement. Of aan de training Juridische Kaders. Guido: “Voor mij is scholing niet alleen zinvol maar ook heel leuk. Ik vind het fijn om al lerend met mijn vak bezig te zijn.”

 

Meer informatie over de opleiding klachtenfunctionaris en de trainingen van de Quasir Academy?

Kijk op www.quasir.nl of bel met Siberta Hassing, de manager van de Academy: 06 827 214 27.

 

Contactgegevens:

 

 

Adsense Rechts – 1 –

Powered by WP Bannerize

Volg DHN op Twitter

Archief DHN berichten

 

 

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Pinterest