Adsense Links (boven)

Powered by WP Bannerize

Volg DHN op Sociale Media

Jaarverslagen Zorg

Powered by WP Bannerize


Advertenties DHN Partners en Nieuwsberichten


DHN Businessdeals

Businessdeal

Powered by WP Bannerize

Vierkant Links (adverteren)

Powered by WP Bannerize

Uw advertentie hier

Powered by WP Bannerize

Jouw Banner of Promotie op Dutch Health Network ? Klik op onderstaande button !





Volg DHN natuurlijk op Twitter

Ben je als klachtenfunctionaris goed getraind in het voeren van een klachtbemiddelingsgesprek en mediation. Volg 8 en 22 november 2-daagse training Quasir Academy

29 augustus 2019

Een goed klachtbemiddelingsgesprek uitvoeren met oog voor onafhankelijkheid en analytisch vermogen is een vak apart.

 

  • Hoe blijft u “neutraal”  en wat betekent dat precies?
  • Wanneer neemt u de regie en wanneer laat u los?
  • Gaat u hierbij analytisch te werk?
  • Welke vaardigheden kunnen u hierbij helpen?

 

Voor wie? 
Deze training is voor mensen die bemiddelen tussen de klager en degene tegen wie de klacht is gericht of die (mede)verantwoordelijk is voor de oplossing van de klacht. Hierbij kan het gaan om de klachtenfunctionaris, patiëntvertrouwenspersoon, cliëntvertrouwenspersoon, lid klachtencommissie/geschillencommissie, kwaliteitsfunctionaris, zorgmedewerker, beleidsadviseur en manager.

 

Doel van de training:
Het inzicht krijgen in en oefenen met vaardigheden, specifiek in bemiddelingsgesprekken tussen klagers en aangeklaagden.

Wat komt er in de training aan bod?
U gaat aan de slag door doen en zelf te ervaren, onder andere met behulp van acteurs. Gaandeweg leert u hoe een goed klachtbemiddelingsgesprek te voeren; professioneel en oplossingsgericht. Vooraf krijgt u een online intakegesprek.

 

De volgende onderwerpen krijgen uitgebreid aandacht:
– Luisteren, samenvatten, doorvragen
– Herformuleren van de klacht in behoeftes en wensen
– Bemiddeling afwisselend gesprek met klager en aangeklaagde
– Bemiddelingsgesprek met klager en aangeklaagde
– Beginselen van conflicthantering

 

Het is een vaardigheidstraining met veel oefening, deels met acteurs.

 

Meer informatie:
De 2 daagse training “Gesprekstechnieken en bemiddelingsvaardigheden” wordt door de Quasir Academy georganiseerd op 8 en 22 november. (het volledige trainingsprogramma is terug te vinden op de website van Quasir)

 

U kunt HIER meer informatie over o.a. de inhoud van deze training, de leervormen en doelen en het bijbehorende tarief terugvinden. (bij interesse kunt u zich daar direct van een plaats verzekeren via dit aanmeldingsformulier.

 

NB Leden van de Vereniging van Klachtenfunctionarissen in Instellingen voor Gezondheidszorg (VKIG) en Leden van de Vereniging voor Klachtrecht (VvK) ontvangen op de trainingen van de Quasir Academy korting!

 

Deze training kan ook voor uw organisatie als incompany training worden georganiseerd. Neem voor een passende offerte telefonisch contact op met Quasir via dit contactformulier

 

Volg DHN op Twitter

DHN Webshops

Miljoenen artikelen

Adsense Vierkant Rechts

Powered by WP Bannerize

Archief DHN berichten

Bol rechts 250-250

Powered by WP Bannerize

Boekentips

Nieuwsbrief button

Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Maak gebruik van onderstaand gratis aanbod

DHN Nieuwsbrief

Powered by WP Bannerize

Inschrijven voor de DHN Nieuwsbrief